Austria

The last trip from 2017. We visited Austria in December 2017. To be precise we visited 2 places in Austria. The first one was Hallstatt which is one of the World Heritage Sites in Austria. Hallstatt is known for its production of salt. So you can find different kind on salt productions in every shop there. I really wanted to visit the village because I have seen so many marvelous photos about Hallstatt and so my expectations were really high. To be honest I was little bit disappointed. It was small quiet village with some local shops. I guess there are more life in summertime. Despite everything, the views were very beautiful.

20171213_130118

20171213_142706

WP_20171213_13_52_42_Rich

Our second stop was in Kirchberg where we stayed 4 days. The purpose was to teach me to snowboard because I hadn’t tried that before. Although my first day passed by more lying down than standing up it was still fun. We didn’t take a teacher because as my boyfriend knows how to snowboard he thought that he will teach me himself. For me the hardest part was that you can’t be afraid. When you start to accept that you are going to fall and you are not so afraid anymore, then it will get easier.

20171211_161013

20171212_153702

The second day was already much better and I started to enjoy also snowboarding and not only the views. As I am not an expert it is quite hard to describe the KitzSki ski area in Tirol. For me there was more than enough slopes and lifts. You can find all the information from their web page. We rented our equipment from there because it was easiest for us.

Rajad

In Kirchberg we stayed in a hotel called Activ Sunny Hotel Sonne. It is located in the heart of the impressive Kitzbüheler Alps. We had a double room with half-board which contained breakfast buffet and dinner with 4-course menu. Usually I never take half-board because then you eat only in one place and can’t experience other local places. This time I think it was a good decision because after long day on the mountains I was so tired and is was nice that you only have to go downstairs to have something to eat. Food was really ok but nothing special. The place is good because they have a pool, sauna area and a ski bus.

Now when I have tried snowboarding I guess we have to go somewhere every year.

Loe eesti keeles:

Viimane reis aastast 2017. Me käisime detsembris Austrias ja kui täpsem olla, siis kahes kohas. Esimeseks kohaks oli UNESCO maailmapärandi nimekirja kuuluv Hallstatt. Tegemist on väikese mägikülaga, mis on kuulus soola tootmise poolest. Seega võid sa igast kohalikust poest leida erinevaid soola tooteid. Ma tahtsin väga seda kohta külastada, sest olin sellest kohast näinud vapustavalt ilusaid pilte. Minu ootused olid väga kõrged, kuid kahjuks pidin ma natukene pettuma. Tegemist oli väikse vaikse külaga, kus olid mõned üksikud kohalikud poed. Usun, et suvel on seal kindlasti kõik teistsugune, rohkem elu, lilli, saab ujuda, kohvikud. Vaated olid aga väga ilusad.

20171213_130118

20171213_142706

WP_20171213_13_52_42_Rich

Meie teiseks peatuseks oli Kirchberg, kus me veetsime 4 päeva. Eesmärgiks oli õpetada mind lumelauaga sõitma, sest ma polnud seda kunagi varem teinud. Kuigi minu esimene päev möödus rohkem pikali kui püsti, oli see siiski vägev. Otsustasime, et ei võta mulle õpetajat, sest mu sõber oskab sõita ja arvasime, et ta suudab mind õpetada küll. Kõige suuremaks takistuseks oli hirm. Kui aga hakkad leppima asjaoluga, et sa nagunii kukud ja sellest pole midagi, siis hakkab ka sõit palju paremini välja tulema.

20171211_161013

20171212_153702

Teine päev oli juba palju parem ja lisaks vaadetele hakkasin ka juba sõitmist nautima. Kuna ma ei ole varem suusakeskustes käinud, siis on mul üsna raske seda kohta millegagi võrrelda. Minu jaoks oli seal radu ja lifte rohkem kui küllalt. Küll aga leiab palju infot nende kodulehelt. Kogu varustuse rentisime kohapealt, sest nii tundus meile kõige mugavam.

Rajad

Kirchbergis ööbisime hotellis, mille nimeks oli Activ Sunny Hotel Sonne. See asub keset Kitzbühle’i Alpe. Meil oli kahene tuba koos poolpansioniga, mis sisaldas endas buffee hommikusööke ja neljakäigulisi õhtusööke. Tavaliselt ma ei võta kunagi poolpansioni, sest sellisel juhul sööd sa terve reisi ühes kohas ja muud kohalikud maitsed jäävad kõik proovimata. Seekord olin ma aga väga rahul, et nii otsustasime. Pärast pikka päeva mäel ei oleks küll tahtnud enam kuhugi söögikohta otsima minna. Sõitsid ainult liftiga alla ja olidki kohal. Toit oli väga korralik ja nälga seal kindlasti ei jää. Samas ei olnud see ka midagi erilist. Hotelli puhul on veel hea see, et neil on olemas bassein, saunakompleks ja suusabuss.

Nüüd, kus ma olen lauatamise ära proovinud, kardan, et nii hakkab igal aastal olema.