Nusa Lembongan

When I wrote about Bali I forgot to write about the island Nusa Lembongan. It is an island which is located southeast of Bali. We took a private snorkeling day trip to Nusa Lembongan when we stayed in Bali. It took us about 30 minutes to reach there with a ferry. For me the trip started bit badly because I get seasick quite easily and so I felt bit dizzy the first part of the trip. If you are like me then take travel sickness tablets before you go. When we arrived to the harbor there was a jeep waiting for us.

20170419_132228

We drove around the island and made stops to the most popular places but before sightseeing we went snorkeling. It was really nice experience because there was one local family who was dealing with us. We went snorkeling with small fishing boat. Although there were not many colorful fishes it was still nice. The fisherman gave us cookies and so the fishes came and ate from the palms of our hands. We visited two different snorkeling spots and after that we drove through the mangrove forest. After this we had a lunch in the local bar. It wasn’t anything fancy but also nothing bad just really simple dish, fish, rice and noodles.

WP_20170419_12_29_26_Pro

After lunch our car came back and picked us up and we went to see the Yellow Bridge which connects Nusa Lembongan to Nusa Ceningan. Next to the bridge we saw how the locals transport the eggs.

20170419_133957

20170419_134155

After that we went to the Devil’s Tear which is really beautiful place. It is also very dangerous place because big waves are crashing into rocks and so if you should fall into the water then there aren’t many changes for you to survive.

20170419_140348

We ended our day on Dream Beach. When we first saw it we were so amazed because it looked very nice. Then our tour guide said that don’t go swimming there because it is dangerous and some people have died there. We didn’t think it will be so bad and so we decided that we will at least try. It wasn’t the best idea. The waves are really big and strong and they carry you away from the beach. We both had scratched feet because of the trash that was in the water. Luckily there is a bar upstairs and you can enjoy the view from there.

20170419_141136

The island is beautiful and a day trip there is a good idea when having a vacation in Bali.

Loe eesti keeles:

Unustasin Bali postituses rääkida Nusa Lembongan saarest ja seega teen seda nüüd. Nimelt on tegemist ühe väikese saarega, mis asub Balist kagus. Balil viibides otsustasime võtta päevase privaatse sukeldumise reisi ja minna seda saart külastama. Praamiga sõidab Balilt sinna umbes 30 minutit. Minu jaoks algas see reis natuke halvasti, sest jään üsna kergelt merehaigeks ja kuna see praamisõit loksutas väga kõvasti, siis oli pool päeva hõre olla. Kui sul peaks olema sama probleem, siis võta kindlasti merehaiguse vastu enne tablett sisse. Kohale jõudes ootas meid ees lahtise kastiga maastur.

20170419_132228

Me sõitsime saarel ringi ja tegime kõige populaarsemates kohtades peatusi. Enne vaatamisväärsustega tutvuma minemist käisime aga snorgeldamas. See oli väga huvitav kogemus, sest meiega tegelas üks kohalik perekond. Läksime snorgeldama peremehe enda väikese kalapaadiga. Kuigi me ei näinud väga palju erinevaid värvilisi kalu, oli see siiski tore. Kalamees andis meile küpsiseid ja seega saime kalu otse oma peopesadelt toita. Külastasime kahte erinevat paika ja lõpuks sõitsime paadiga läbi mangroovi metsa. Tagasi jõudes oli pereema meile söögi valmis teinud. Tegemist oli väga tagasihoidliku söögiga, mis koosnes kalast, riisist ja nuudlitest.

WP_20170419_12_29_26_Pro

Pärast lõunat tuli meile auto järgi ja suundusime vaatamisväärsustega tutvuma. Esimeseks oli Yellow Bridge ehk kollane sild, mis ühendab omavahel Nusa Lembongani ja Nusa Ceningani. Otse silla kõrval avanes meile vaatepilt sellest, kuidas kohalikud mune transpordivad.

20170419_133957

20170419_134155

Pärast seda läksime vaatama kohta, mida kutsutakse nimega Devil’s Tear ehk kuradi pisar. Tegemist on väga ilusa, kuid samas ka ohtliku paigaga, sest kaljudesse peksvad lained on suured ja vette kukkudes on vähe lootust sealt pääsemiseks.

20170419_140348

Oma päeva lõpetasime unistuste rannal ja seda otseses mõttes, sest selline oli ka ranna nimi (Dream Beach). Kahjuks lähemale jõudes see enam nii unistuste rand ei olnudki. Randa jõudes keelas meie giid ujuma minemise, sest see olevat väga ohtlik ja mõned inimesed on seal isegi surma saanud. Meie mõtlesime nagu ikka, et kui hull see olla saab ja seega läksime proovima. Loomulikult ei olnud see parim idee. Lained olid väga suured ja ka tugevad. Ujumise lõpuks olid meie mõlema jalad veriseks kriibitud ja seda lainete poolt toodud prahi tõttu. Õnneks on rannas olemas päris korralik baar, millest saab ilusat vaadet nautida.

20170419_141136

Saar ise oli väga ilus ja Balil puhates on selline väljasõit heaks vahelduseks.